Průvodce Diabetem Výživy – Stravu Rady Pro Diabetes Výživě – Výživa

Existují dva hlavní typy cukrovky a jsou: diabetes 1. typu, který obvykle inzulínu dochází, když tělo nemůže produkovat glukózu a umožňuje poskytovat energii za stejné. Diabetem typu 2 dochází, když tělo nemůže využít že inzulin k dispozici v těle.

Diabetes výživa je velmi důležité, protože nemoc může snadno proměnit fatální a způsobit poškození ledvin a / nebo srdeční selhání. Zde je několik návrhů, které vám mohou pomoci zlepšit své současné zdravotní stav a žít svůj život tak, že obvykle je to možné za daných okolností.

Dobře jíst a cvičení

Diabetes výživa je převážně směrováno kolem non-škrobnatých potravin, zeleniny a ovoce a vysoký obsah vlákniny, jako je špenát, brokolice nebo fazolové lusky spolu s vaší pravidelnou stravu. Celá zrna je další položka obsažená v diabetes výživě spolu s hnědou rýží, těstoviny, čočka, ryby několikrát týdně a libové maso.

Diabetes výživa bude záviset od člověka k člověku, a proto se nedoporučuje zahájit žádné bez konzultace s lékařem nebo dietologem první. Diabetes výživa bude fungovat ještě lépe, aby váš dobrý zdravotní stav, pokud obsahuje cvičení ve svém každodenním životě, stejně jako půl hodiny denně chodit nebo něco lehkého provést v pohodlí vašeho domova.

Je důležité, aby se vaše váhu pod kontrolou, když trpíte cukrovkou jako u jakékoli jiné komplikace mohou vytvořit fatální účinky za stejné.

Pokud jste byl diagnostikován s diabetem, váš lékař pravděpodobně zmínil, že byste měli věnovat velkou pozornost výživě a stravu jako součást léčebného programu. Odborníků na výživu říkají, že není nikdo, dieta při diabetu, ale lidé s cukrovkou by se měli řídit pokyny výživy v potravní pyramidy, a současně věnovat zvláštní pozornost příjem sacharidů. Lidé s diabetem by měla jíst zhruba stejné množství jídla ve stejnou dobu každý den, aby hladiny cukru v krvi stabilní.

Začínáme s výživou léčba

Pokud jste ještě nikdy pokoušel se jíst zdravou, dobře-vyvážená strava před diabetes diagnózy může být obtížné vědět, kde začít. Zkuste tyto tipy od Americká dietetická asociace:

Jezte více škrobů, jako jsou chléb, obiloviny, škrobové a zeleniny. Cílem pro šest porcí denně a více. Například, studená obilovin s nízkotučné mléko nebo bagel s čajovou lžičku želé k snídani. Dalším škrob-přidávání strategie je přidat vařené černé fazole, kukuřice nebo fazole garbanzo do salátů nebo mísy.

Jíst pět druhů ovoce a zeleniny každý den. Mít kousek ovoce nebo dva jako svačinu, nebo přidat zeleninu na chili, se hýbat-smažené pokrmy nebo dušená masa. Můžete také balení syrovou zeleninu na oběd a občerstvení.

Jíst cukry a sladkosti s mírou. Zahrnout své oblíbené sladkosti ve vaší stravě jednou nebo dvakrát týdně na většině. Split dezert uspokojit vaše sladké zub při současném snížení cukru, tuku a kalorií.

Rozpustná vlákna se nacházejí hlavně v ovoci, zelenině a některá semena, a jsou zvláště dobré pro lidi s cukrovkou, protože pomáhají zpomalit nebo snížit vstřebávání glukózy ze střev. Luštěniny, jako jsou vařené fazole, patří mezi nejvyšší rozpustné vlákniny. Ostatní vlákna-obsahovat jídla, jako je mrkev, mají také pozitivní vliv na hladinu cukru v krvi. Nerozpustná vlákna, nalezený v otrub, celá zrna a ořechy, působí jako střevní čističů při čištění z dolního trávicího traktu.

Po diagnóze diabetes, zvažte vidět dietologem a rozvoj stravu, abyste mohli začít. S ohledem na svůj životní styl, vaše léky, Vaší hmotnosti a zdravotními poruchami, které jste kromě cukrovky, stejně jako vaše oblíbené potraviny, dietní sestra vám pomohou vytvořit stravu, která zabrání komplikacím cukrovky a ještě vám radost vám ''jsem vždy měl v jídle.

Zdravější Hmotnost a životní styl

Dosažení a udržení zdravé hmotnosti je důležité pro všechny s diabetem. Kontrola hmotnosti je nesmírně důležité při léčbě diabetu typu 2, protože extra tuku v těle je obtížné pro lidi s diabetem typu 2 dělat a používat jejich vlastní inzulín. Pokud máte nadváhu, ztrácí jen 10-20libry může zlepšit kontrolu krevního cukru tak moc, že ​​si můžete užívat své léky nebo snížit.

Pokud kouříte, a u nichž byla diagnostikována cukrovka, Váš lékař doporučí, že jste přestal kouřit, protože dělá problémy způsobené cukrovkou horší. Lidé s diabetem může docházet k problémům průtok krve v nohou a chodidel, které může někdy vést k amputaci. Kouření může snižovat krevní tok ještě více. Kouření může také zhoršit sexuální impotence u mužů, příčiny vysoké hladiny cholesterolu LDL (špatného cholesterolu typu), a může zvýšit riziko srdečního infarktu a mozkové mrtvice. Pokud máte diabetes a kouříte, musíte přestat.

I když alkohol v malém množství může být vejde do vašeho jídelníčku, pokud hladina cukru v krvi pod dobrou kontrolou, pití alkoholu na lačný žaludek může způsobit nízkou hladinu krevního cukru. Alkohol může přispět ke komplikacím diabetu, takže zeptejte se svého lékaře, kolik alkoholu může být součástí vašeho jídelníčku a pak držet se ho.

Moderování cukru, tuku a sacharidů

Pokud jste byl diagnostikován s diabetem, může mít mnoho změn životního stylu, aby se. Znamená to, že budete muset vzdát cukru, tuků a sacharidů navždy?

Tělo rozkládá různé druhy potravin, u různých mír. Sacharidy (ať už je to brambor nebo stolní cukr), obvykle trvá od 02:55 hodin strávit, zatímco protein trvá tři až šest hodin a tuku může trvat osm a více hodin. To je důvod, proč různé potraviny mají odlišné účinky na hladiny cukru v krvi, jako například proč zmrzlina (vyšší obsah tuku), zvyšuje hladinu cukru v krvi pomaleji než brambory. Ale lidé s cukrovkou nemají vždy vzdát zákusků a sladkostí. Prostě si být jisti, není k jídlu, střední množství více než jednou nebo dvakrát týdně.

Pro kontrolu sacharidy, zkuste techniku ​​zvanou sacharidů počítání. Sacharidy počítání znamená počítání celkového počtu gramů sacharidů byste měli jíst na jídlo nebo svačinu plánovaný čas na své léky a pohybové návyky. Pak můžete zvolit, jak splnit tyto potřeby sacharidů. Budete pravděpodobně používat sacharidů počítání knihy, které můžete získat v supermarketu nebo knihkupectví. Pokud se chcete dozvědět, jak počítat sacharidy přesně, domluvte si schůzku s dietologem nebo diabetes vychovatele.

Protože lidé s diabetem mají vyšší riziko srdečních problémů, je to často doporučováno, že limit tuku pod 30 procent z celkového denního kalorií méně jíst celkově méně tuků a nasycených tuků. Rovněž je třeba sledovat hladiny cholesterolu, vyberte si menší porce libového masa, drůbeže a ryb, a nízké nebo non-mléčné výrobky. Vzhledem k tomu, high-protein diet, jako je strava Atkins jsou s vysokým obsahem tuku, oni jsou obvykle nedoporučuje pro lidi s cukrovkou.

Pamatujte si, že to bude chvíli trvat, se dozvíte, jak se přizpůsobit změnám ve vaší stravy a životního stylu po diabetes diagnózy. S praxí a pomoci, můžete mít vyhovující stravu a udržet hladinu cukru v krvi pod kontrolou, taky.

Kontrola denní hladiny cukru v krvi tak často, jak se cítíte, je nutné je klíčové, když máte cukrovku, a tak můžete ovládat svůj diabetes výživě stejně. Diabetes může být pod kontrolou a vy můžete vést zdravý a normální život těžily z jeho krásy a radost, pokud vám rozumím onemocnění a vynaloží veškeré úsilí, aby vyhověli stejné v nejlepším možným způsobem.

Poraďte se se svým lékařem plán diabetu výživy a / nebo svého dietologa, kteří budou rádi pomohou a pomůže vám se stejnou. Čím dříve se pochopit vaše onemocnění, tím lépe bude pro vás a vaše tělo. Related Post:

Výhody Denního Zdravé Stravovací PlánPřínosy Zdravého StravováníZdravému Stravování7 Osvědčené Inositol Výhody, Které Potřebujete A Proč Je PotřebujeteZdravé Výživy Tipů, Které Musíte DodržovatZískat Zdravé Tělo Se Zdravou StravouTipy Na Zdravé StravováníZdravá Strava Pro ženyPoužití Optimální Sportovní VýživySportovní Výživa Pro ženy

Získat Zdravé Tělo Se Zdravou StravouSacharidyDruhy SacharidůFunkce SacharidůMetabolismu Sacharidů A Cvičení7 Osvědčené Inositol Výhody, Které Potřebujete A Proč Je PotřebujeteJak Si Vybrat Nejlepší Protein DoplněkJak Si Vybrat Nejlepší Doplněk Rybího Oleje Pro Vaše ZdravíPřírodní Doplňky Pro Zdraví, Jsou Tou Nejlepší VolbouOmega 3 Rybího Tuku: Co To Je A Jaké Jsou Výhody?Nejlepší Multi Vitamíny Pro MužeAnti Zkrabacení CreamVýživa Pro Pevné KostiKoupit Doplňky Zdraví ženNejlepší Multi Vitamíny Pro ženyAntioxidanty, Volné Radikály, A Sportovní VýživyPrůvodce Diabetem VýživySportovní Výživa Pro ženyZdravé Výživy PokynyZdravé Výživy Tipů, Které Musíte Dodržovat

© Copyright 2012 - Uni Nutrition - All Rights Reserved

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *